+420 774 018 474 info@rektol.cz

 ČASTO KLADENÉ OTÁZKY / FAQ

Zde najdete užitečné informace a odpovědi na často kladené otázky našich zákazníků. V případě dalších dotazů použijte náš kontaktní formulář nebo nám jednoduše zašlete e-mail na adresu info@rektol.cz.

1. Proč Rektol Classic?

Rektol GmbH & Co. KG vyrábí maziva ve svém závodě Korbach v Německu již více než 127 let.
V této souvislosti se všechny klasické oleje vyrábějí v souladu se specifikacemi platnými v té době a přizpůsobenými dnešním vlastnostem paliva a požadavkům na ochranu proti opotřebení.

S oleji Rektol Classic těžíte nejen z vysoce kvalitní značky „Made in Germany“, ale také z našich 127 let zkušeností na trhu a odborných znalostí z oblasti vývoje.

2. Jak najdu správná maziva pro své vozidlo?

Informace o příslušném motorovém oleji najdete v uživatelské příručce k vozidlu. Pokud si nejste jisti, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme. Použijte náš kontaktní formulář nebo nám jednoduše zavolejte.

3. Jaký interval výměny oleje je třeba dodržovat?

U našich klasických produktů doporučujeme intervaly výměny oleje 1 500 km pro běžné typy olejů a 5 000 km pro typy olejů s přísadami, nejméně však jednou ročně před zimním skladováním. Po celou dobu životnosti motoru není nic lepšího než včasné odstranění spalin, oxidace a zamezení oděru pomocí pravidelné výměny oleje.

4. Jak dlouho lze motorový olej uchovávat nebo skladovat?

Ve správně uzavřeném původním obalu je minimální trvanlivost 5 let.
Minimální trvanlivost je 3 roky v uzavřeném obalu, který byl již otevřen.

5. Jaké jsou náklady na doručení a dopravu?

Doprava po České republice

1) Doprava v rámci České republiky je zajišťována za paušální poplatek 149Kč vč. DPH.
Při nákupu zboží nad 1500,- Kč bez DPH nebude účtováno dopravné.

2)Dodání na Slovensko je možné realizovat za paušální poplatek 359Kč vč. DPH.

Dodání je možné pouze při platbě převodem (předem), platební kartou online (přes internet) nebo pomocí platebního systému Barion, přičemž celková hmotnost zásilky nesmí přesáhnout 30 kg. Cenový přepočet na EUR bude proveden dle aktuálních kurzů.

3)Dodání zboží do zahraničí (mimo SK) je podmíněno individuální dohodou.

Dodavatel se zavazuje odeslat zboží v rámci ČR a SK bezodkladně po obdržení objednávky, maximálně ve lhůtě do 72 hodin (tří prac. dnů) od příjmu dokladu o zaplacení objednávky. Dodavatel neručí za škodu způsobenou pozdním dodáním dopravcem. Dodavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, pokud nebude moci z kapacitních důvodů odeslat výrobek ve lhůtě 72 hodin (nevztahuje se na zboží označené slovy „Na objednávku“). Zákazník bude o odstoupení informován do 48 hodin od obdržení objednávky.

6. Je možné zaslat na dobírku?

Zasílání zboží na dobírku zatím možné není, ale pracujeme na tom.

7. Jaké možnosti platby jsou možné?

Můžete se rozhodnout platit pomocí následujících platebních možností:

  • Platba bankovním převodem předem
  • Platba kartou
  • Platba přes peněženku Barion
  • Hotovost při vyzvednutí

8. Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Osobní vyzvednutí je možné po dohodě.

9. Je možné si zboží nechat zaslat mimo ČR?

Ano, možné to je, takový obchod se ale řeší individuálně. Napište nám e-mail, ve kterém nám sdělíte, jaké zboží a v jakém počtu chcete, požadovanou adresu doručení a kontakt na sebe. Následně Vás budeme kontaktovat a vyřešíme vše potřebné.

0
    0
    Košík
    Váš košík je prázdnýDo obchodu